גברת ששמה מתחיל באות ד', בגילאי ה-50 פלוס, חזרה לדירתה שבבניין מגורים באזור הקריות, כשבידיה שקיות עם מצרכים שרכשה. למרבה הצער, בגלל מפגע ברצפת חדר המרגות, מעדה הגברת וספגה מכה עזה בידה. בדיעבד, לאחר בדיקות שעברה הגברת בקופת החולים, לרבות צילומי רנטגן, התברר כי מדובר בשבר שההחלמה וכי תקופת ההחלמה שלא רק שצפויה להיות מלווה בכאבים, היא אף צפויה להימשך מספר חודשים (נוכח גילה של הנפגעת).

משעת הפגיעה ואלך, נאלץ אדם להיעדר ממקום עבודתו, לשלם עבור טיפולים רפואיים ותרופות, להגיע אל רופאים שונים במקומות שונים, לבצע בדיקות וטיפולים מזרזי החלמה (פיזיותרפיה, פולסים חשמליים, טיפולם אלטרנטיביים וכו'). כל אלו, גם כשממומנים על ידי קופת החולים, כרוכים בהוצאות כספיות ישירות (לטיפול או השתתפות בעלותו) והוצאות כספיות נלוות (אובדן של זמן עבודה, נסיעות, ליווי וכו').

נשאלת השאלה האם במצב כזה שאני נפלתי בחדר המדרגות בבניין בו מצויה דירתי, אני זכאי לפיצוי כספי? שעה שהנפילה הינה כתוצאה ממפגע אזי שהתשובה הינה חיובית, כן.

יחד עם זאת, יש לבחון היטב האם הגורם שבשלו נגרם הנזק הגופני הינו אכן בגדר "מפגע" ומעבר לכך, רצוי בסיטואציה מסוג זה, לבדוק מה ההיקף הביטוחי של הבית המשותף אם בכלל. הרי מובן שפשוט יותר יהיה להשית את ההוצאות שהינן תולדה של הפגיעה על כתפי החברה המבטחת ולאו על כלל הדיירים-שכניך, שיאלצו לשאת בסכומי כסף משתנים.

הליווי המשפטי במקרים שכאלו הוא בעל חשיבות מכרעת וככל שיקדים הנפגע ויפנה לעורך הדין, כך יקדים ללמוד מהן השלכות נפילתו, למי ואיך פונים, וכיצד ממצים את זכויתיו של הנפגע. בכל מקרה הדומה לזו שטופל על ידי משרדנו ותואר לעיל, הנכם מוזמנים לפנות טלפונית למשרדנו ונשמח לעמוד לשירותכם עם כל המידע הנחוץ לכם.