משרד טל בייצר עו"ד, הוקם בחודש ינואר בשנת 2010 בקרית ביאליק, לאחר תקופה ממושכת בה עבד עו"ד טל בייצר כעו"ד שכיר במשרד מוביל בתל אביב, תוך שצבר ידע רב וניסיון בתחומי משפט רבים. בין היתר מתמחה המשרד בטיפול בתיקי מקרקעין (רכישה ומכירה של דירות מגורים, בתים ומגרשים), חוזים מסחריים, ניהול תביעות והליכים שונים בבתי משפט, עתירות, ערעורים וכו'.

משרד עורכי דין בקרית ביאליק

מקצוע עריכת הדין הוא מהתחומים הנכללים בין נותני השירותים. הלקוח מתקשר עם עורך הדין בכדי לקבל טיפול משפטי בעניין שלשמו פנה וקיימת אינטראקציה מתמדת בין עורך הדין ללקוח.לאמור, מלבד הגעתו של הלקוח אל משרדו של עורך הדיןלצורך פגישת ייעוץ, נדרש לרוב הלקוח להגיע פעמים נוספות אל משרד עורכי הדין, למטרות שונות, לדוגמא חתימת מסמכים, חתימת תצהירים אשר טעונים אימות עו"ד, קבלה ומסירה של מסמכים ותיעוד בעלי ערך שלא מעוניינים להעביר באמצעות שירותי הדיוור השונים.

בדרך כלל, יש איזה שהוא יתרון יחסיבבחירת נותן שירותים ובמקרה הזה, עו"ד מקרית ביאליק, שמשרדו בקרבה ובסמיכות למקום מגוריו או מקום עבודתו של הלקוח אשר מתגורר או עובד גם הוא בקרבת מקום.

על שירותי המשרד:

  • עריכת חוזים למכירת/קניית דירה, רכישה ומכירה של מגרשים למגורים, לתעשייה ולמסחר, רישום בתים משותפים, תיקון נסח טאבו, תיקון צו רישום בית משותף (לדוגמא במקרה של היפוך בתתי חלקות), ניהול הליכים משפטיים בנושאים הללו לרבות בבתי המשפט ואצל רשמת המקרקעין בחיפה.
  • רישום קבלנים. בתקופה של שנים ספורות, הספיק עו"ד טל בייצר לעמוד מאחורי תקדימים משפטיים משמעותיים ביותר בנושאי רשם הקבלנים.
  • ניהול תיקי נזיקין (תאונות דרכים קלות וקשות, פגיעות ברשות הרבים, רשלנות מעוולים וכו').
  • ייצוג של עובדים והן מעבידים במגוון תיקים שבמסגרתם נידונו סכסוכי עבודה, יחסי עובד – מעביד ותביעת זכויות (הודעה מוקדמת, פיצויי פיטורים, הלנת שכר, שעות נוספות וכו'). .
  • ערכית חוזים בתחומים שונים לדוגמא מקרקעין (מכר ורכש של דירות ומגרשים), עבודה(הסכמי העסקה, סודיות, אי תחרות וכו'), מסחרי (הסכמי מייסדים, שותפויות, עסקים, חברות וכיוצ"ב).
  • עריכת צוואות של אלו אשר מעוניינים להסדיר את דרך חלוקת עיזבונם וממונם לאחר לכתם מן העולם (בתקווה שבשיבה טובה) והוצאה מן הכוח אל הפועל וביצוען של צוואות של מנוחים שנפטרו ז"ל. טיפול בבקשות למתן צווי ירושה עבור מנוחים ז"ל שלא הותירו אחריהם כל צוואה וחלוקת עיזבונם תעשה בהתאם לקבוע בדין.

מלבד לעקרונות של מקצועיות, אמינות ושקיפות, מקפידים במשרד לשמר עקרונות מקודשים לא פחות, דיסקרטיות וסודיות מוחלטת.

אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר עוד היום לתיאום פגישת הכרות, ללא כל התחייבות מצידך, התקשר עכשיו ל-04-8759343 או מלא את טופס יצירת הקשר בצד העמוד ונחזור אליך בהקדם האפשרי.