משרד טל בייצר עו"ד, הוקם בחודש ינואר בשנת 2010 בקרית ביאליק, לאחר התמחות במשרד ותיק ומוביל בחיפה ותקופה ממושכת בה עבד עו"ד טל בייצר כעו"ד שכיר במשרד בכיר בתל אביב, תוך שצבר ידע וניסיון בתחומי משפט מגוונים. המשרד מתמחה בטיפול במכירה וכן ברכישה של מקרקעין (דירות מגורים, בתים ומגרשים), חוזים, הסכמי התקשרות, חברות, עמותות, ניהול תביעות והליכים שונים בבתי משפט, עתירות, ערעורים וכו'.

טל בייצר משרד עורכי דין בחיפה והקריות

בחירת משרד עורכי הדין שילווה אותך ויטפל בעניינים המשפטיים שלך' הוא משימה לא פשוטה. תחילה יש לוודא כי המשרד אליו פנית, מטפל ומתמחה בסוגיות מהסוג שלגביו פנית לקבלת טיפול משפטי. כמו כן, רצוי שתהיה כימיה בינך לבין עוה"ד, שכן מרבית הטיפולים המשפטיים מצריכים אינטראקציה מתמדת בין עורך הדין ללקוח. לרוב נדרש הלקוח להגיע לפחות כמה פעמים אל משרד עורכי הדין, למטרות שונות, לדוגמא חתימות של מסמכים, חתימות של תצהירים, קבלתם ומסירתם של מסמכים ותיעוד שונים במקרה שכזה, בחירת עו"ד שמשרדו נגיש לך יכול לחסוך טרחה רבה. חשוב לא פחות משצוין לעיל, הוא לנסות ולוודא עד כמה שניתן כי מלבד מקצועיות משפטית, דואג צוות המשרד לשמר ערכים כמו שקיפות מלאה, יושרה, דיסקרטיות וסודיות מוחלטת.

על שירותי המשרד:

  • טיפול בסוגיות רישיון קבלן, ניהול הליכים מול רשם הקבלנים. עו"ד טל בייצר עומד מאחורי תקדימים משפטיים משמעותיים ביותר בנושאי רשם הקבלנים.
  • עריכת חוזים למכירת/קניית דירה, רכישה ומכירה של מגרשים למגורים, לתעשייה ולמסחר, רישום בתים משותפים, תיקון נסח טאבו, תיקון צו רישום בית משותף (לדוגמא במקרה של היפוך בתתי חלקות), ניהול הליכים משפטיים בנושאים הללו לרבות בבתי המשפט ואצל רשמת המקרקעין בחיפה.
  • תיקי נזיקין, תאונות דרכים, פגיעות ברשות הרבים, רשלנות מעוולים וכו'.
  • ייצוג של עובדים ומעבידים בסכסוכי עבודה, יחסי עובד – מעביד ותביעת זכויות – הודעה מוקדמת, פיצויי פיטורים, הלנת שכר, שעות נוספות וכו'.
  • ערכית חוזים והסכמים בתחומי עניין שונים (מכר ורכש של דירות ומגרשים), עבודה (הסכמי העסקה, סודיות, אי תחרות וכו'), מסחרי (הסכמי מייסדים, שותפויות, עסקים, חברות וכיוצ"ב).
  • עריכת צוואות של אלו אשר מעוניינים להסדיר את דרך חלוקת עיזבונם וממונם לאחר לכתם מן העולם (בתקווה שבשיבה טובה) והוצאה מן הכוח אל הפועל וביצוען של צוואות של מנוחים שנפטרו ז"ל. טיפול בבקשות למתן צווי ירושה עבור מנוחים ז"ל שלא הותירו אחריהם כל צוואה וחלוקת עיזבונם תעשה בהתאם לקבוע בדין.

אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר עוד היום לתיאום פגישת הכרות, ללא כל התחייבות מצידך, התקשר עכשיו ל- 04-8759343 או מלא את טופס יצירת הקשר בצד העמוד ונשתדל לחזור אליך בהקדם האפשרי.