לאחר שגדלתי והתחנכתי בקרית חיים, אחרי תקופת עבודה ממושכת כעו"ד שכיר במשרד מוביל בתל אביב, תוך שצברתי ידע וניסיון רב בתחומי משפט שונים ובין השאר מקרקעין, חוזים, תביעות כספיות, צווים, ניהול הליכים בבתי משפט וייצוג במגוון הליכים, הליכים מינהליים, עתירות מנהליות, ערעורים מנהליים, בג"צים, ערעורי עליון, בקשות רשות ערעור וכיוצ"ב, להקים משרד עורכי דין באזור הקריות הרגיש כדבר הנכון, וכך עשיתי בתחילת שנת 2010.

משרד עורכי דין בקרית חיים

משרדי מטפל בסוגיות משפטיות רבות ומבצע טיפולים משפטיים שונים ומגוונים, בין היתר:

  • עריכת חוזי מקרקעין (מכירה, קנייה, השכרה של דירות מגורים, מגרשים, תעשייה ומסחר);
  • טיפול ברישום בתים משותפים, תיקון נסח טאבו, תיקון רישום בית משותף (הצמדת חניות, תיקון שגיאות היסטוריות למיניהן);
  • טיפול בנושאי רישיונות קבלן, רישום קבלנים לענפים, הגדלת סיווג, הקפצת סיווגים, העתקה של סיווג, קבלן מוכר, הליכי ערר וערעורים מינהליים.
  • טיפול בתאונות דרכים בדרגות שונות קלות כחמורות, פגיעות ברשות הרבים, רשלנות מעוולים וכו';
  • ייצוג בנושאי יחסי עובד – מעביד ותביעת זכויות עובדים (הודעה מוקדמת, פיצויי פיטורים, הלנת שכר, שעות נוספות וכו');
  • עריכה של חוזים והסכמים במגוון תחומים, הסכמי מייסדים, שותפויות, עסקים, חברות וכיוצ"ב;
  • עריכה של צוואות, טיפול בצווי ירושה ובמתן קיום צוואה עבור יורשיהם של המנוחים ז"ל, ניהול עזבונות וכו'.

ישנם כמה כללים עליהם אני ממליץ ללקוח לשים דגש בטרם הפקדת הטיפול בעניינו אצל עורך דין בקרית חיים (ובכלל..):

  • מקצועיות ומומחיות – לוודא שעורך הדין אליו פנה הלקוח, הוא בעל מומחיות וניסיון בתחום שלגביו פנה הלקוח. לשם ההמחשה, אם עניינו של הלקוח נוגע לטיפול ברכישה או במכירה של דירת מגורים, רצוי כי יוודא שעורך הדין מתמחה בטיפול משפטי העוסק במקרקעין לרבות הפן המיסויי שנלווה לכל עסקת מקרקעין.
  • שקיפות –לא די לומר זאת מן הפה אל החוץ. הלקוח צריך לחוש כבר בהיכרות הראשונית עם עורך הדין, כי מדובר במי שיכול לטפל בעניינו לא רק בצורה מקצועית ויסודית אלא אף בצורה גלויה ושקופה. ראו כי תפקידו של עורך הדין, הוא לפרוס בפני הלקוח את המצב המשפטי לאשורו וכן את ההשלכות שעשויות לכל החלטה שיקבל הלקוח. עורך הדין מייעץ אך הוא אינו מחליט, מי שמחליט הוא הלקוח.
  • נגישות – במרבית המקרים נדרש הלקוח להגיע לא אחת אל משרדו של עורך הדין וכשם שאנו נוטים לקבל את שירותיהם של בעלי עסקים הממוקמים בקרבה אלינו, כך כאשר מדובר בעורך דין. ראו שמלבד הגעתו של הלקוח אל משרדו של עורך הדין לשם קיום הפגישה הראשונית, יוצא שנדרש הלקוח להגיע פעמים נוספות אל משרד עורכי הדין למטרות שונות, חתימות, קבלה ומסירה של מסמכים, חתימת של תצהירים וכיוצ"ב.
  • דיסקרטיות וסודיות – מדובר בעקרון בסיסי אך עקרוני ביותר. מלבד לעובדה שיחסי עו"ד-לקוח נהנים מחיסיון שבדין, יש הכרח גם עורך הדין ישמור על דיסקרטיות וסודיות מוחלטת. עניינו של הלקוח הוא בראש ובראשונה שלו, וגם שיתוף של איזה מהמידעים הנוגעים לעניינו של הלקוח, טעונים קבלת הסכמתו.

אני מזמין אותך ליצור עימי קשר לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית, ללא כל התחייבות מצידך, התקשר ל04-8759343 או מלא את טופס יצירת הקשר בצד העמוד ואדאג לחזור אליך בהקדם האפשרי.